søndag 17. januar 2010

Rosetter

Vi har over en lang periode sett en sterk økning i interessen rundt takrosetter.
En lyskrone uten en vakker takrosett blir ikke helt det samme. Jeg ønsker derfor å vise noen fine bilder hvor våre rosetter er blitt benyttet.

Dette er en av mine favoritter. Rosetten passer utrolig godt til lyskronen. I tillegg må jeg få si at måten taklisten benyttes for å skjule gardinstengen er absolutt en interessant idè.



















På dette bildet har vi benyttet en mer minimalistisk og klassisk rosett uten stukkatur, men med noen profilert sirkler.



















Her er det nok en liten prinsesse som hver kveld kan se opp på takrosetten før hun faller i søvn.



















En fin takrosett som pryder et ganske så "royalt" rom.



















Nå som jeg har startet denne bloggen så skal jeg bli flinkere på å be kunder sende bilder når montering av rosetter og listverk etc er ferdig, slik at vi kan benytte det på denne bloggen. Med andre ord vil det komme mange flotte bilder etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar