mandag 1. februar 2010

4 forskjellige stiler, Del 1 (Moderne)

Hei igjen. Nå er det enda hyggeligere å lage et nytt innlegg ettersom jeg har fått noen som følger bloggen:) Det er alltid inspirerende.

Nå skal jeg i tiden fremover blogge litt om noen av de forskjellige stilartene vi har på våre produkter, og tenkte jeg skulle starte med noen bilder fra den mer moderne stilen.

Først noen bilder hvor det er blitt benyttet indirekte belysning. Dette gjøres ved at vi rett og slett monterer en list litt lenger ned på veggen, for så og legge lysrør oppe i listen. Resultatet blir ganske så flott:)


Dette badet ser nesten ut som det er tegnet eller malt, men det er faktisk et reelt fotografi.

















Indirekte belysning langs en vegg i en spisestue. Legg også merke til at det er blitt benyttet en relativt stor gulvlist på det ene bildet, selv i et minimalistisk og moderne hjem. Store gulvlister blir veldig flott, og du trenger ikke ha stor takhøyde for å benytte store gulvlister.
















Til slutt en liten serie med bilder fra de moderne hjem













3 kommentarer:

  1. For en spennende blogg :))
    Jeg legger meg til som følger ..

    Kari

    SvarSlett
  2. Så hyggelige Kari:) Jeg skal forsøke å komme med neste stilart om noen dager:)

    SvarSlett
  3. Her var det masse fint, legger meg til som følger så jeg er sikker på å få med meg neste inlegg =)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett